Het Nieuwsblad - Halloweentocht doorheen Elsterse steegjes

Gepubliceerd op 18 januari 2014 om 17:52

BRAKEL 12/11/2011 - De allereerste keer, dat KSA Elst en halloweentocht inrichtte. In tegenstelling tot de tocht te Michelbeke, konden de deelnemers nu apart of in groepjes vertrekken. Onderweg werden ze verrast... en nog eens verrast. Geniet mee van het fotoverslag.

Het fotoverslag kan je hier bekijken!

Bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=blhco_20111106_005

Geplaatst door Hugo Conderaerts

Reactie plaatsen

Antonio
10 jaar geleden

Ik heb Herman 2 keer ontmoet' De eetsre keer toen ik vrijwilliger was in een buurthuis in Weert. Ik was 15 jaar en ik vond het maar een gekke vent en een arrogante L'.De 2e keer woonde ik net in A'dam. Overdag liep ik een cafe in aan de Prinsengracht en stond een klein mannetje midden in de doorgang naar buiten te staren. Moest even uit zijn trance komen om mij door te laten. s Avonds kwam ik weer in de Jordaan en was er een filmcrew bezig om filmopname te maken voor Cha Cha en realiseerde ik me wie dat mannetje was geweest s morgens .