Inschrijven

Wil je graag deel uitmaken van onze toffe groep? Schrijf je dan snel in! Hieronder kom je te weten wat de inschrijving allemaal inhoudt.

!!OPGELET: Nieuwe inschrijfprocedure!!

Vanaf dit jaar werken we niet meer met een google formulier om de inschrijvingen te registreren, maar met een nieuw platform RAVOT. Het is voor alle leden VERPLICHT een account aan te maken op RAVOT. Aan de hand van het volgende stappenplan kan u uw kind inschrijven voor het werkjaar. Inschrijven is belangrijk om verzekerd te zijn tijdens de activiteiten.

STAP 1: Surf naar https://ravot.ksa.be/nl of download de app van RAVOT.

STAP 2: Maak een account aan via ‘Account aanmaken’. Indien het lid waarvoor u inschrijft nog geen eigen emailadres heeft, dan maakt u een account in uw eigen naam aan. U kan dan later uw kind toevoegen aan het profiel en inschrijven in de KSA.

STAP 3: Eens ingelogd komt u op uw profielpagina en kan u een nieuw gezinslid toevoegen. Dit kan u doen voor al uw kinderen die geen eigen emailadres hebben. Leden die wel een eigen emailadres hebben kunnen een eigen account aanmaken op RAVOT. In het voorbeeld op de foto’s is Joske als gezinslid toegevoegd.

STAP 4: Nu is het tijd om de leden in te schrijven. Hiervoor gaat u naar ‘Lid inschrijven’ onderaan de homepagina van uw account. Vervolgens kiest u wie u wilt inschrijven, in het voorbeeld wordt voor Joske gekozen. Nadien kan u Joske in KSA Elst inschrijven door ‘KSA Elst’ op te zoeken. Er zal één leeftijdsgroep verschijnen, namelijk ‘KSA Elst’. U kiest voor deze leeftijdsgroep en doorloopt het volledige inschrijfproces. Om de inschrijving volledig af te ronden moet u nadien nog het inschrijvingsgeld over schrijven naar de KSA (30 euro voor bestaande leden en 32,5 euro voor nieuwe leden).

Opgelet: nadat u de volledig inschrijfprocedure hebt doorlopen en terug naar de homepagina van uw account gaat, zal u zien dat er een melding verschijnt dat er nog gegevens over uw ingeschreven lid missen. Als u hier op klikt krijgt u nog extra vragen, deze vragen dienen als medisch fiche. Gelieve deze vragen dus ook zorgvuldig in te vullen. Zo hebben wij alle nodige gegevens over uw kind.

STAP 5:  Indien uw kind is ingeschreven via RAVOT en het geld overgeschreven is naar de KSA, is de inschrijving volledig in orde.

Als er nog vragen zijn omtrent RAVOT mag u ons steeds contacteren! Het is voor ons ook nog een ontdekkingstocht met dit nieuwe platform, maar we proberen u zo goed mogelijk te helpen.